.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه انتخاباتي لاريجاني، قاليباف و رضايي
در دو هفته گذشته جلسه‌‏اي انتخاباتي در منزل محسن رضايي و با حضور لاريجاني و قاليباف برگزار شد و محور اصلي مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري سال آينده بود هرچند چنين جلساتي بعد از انتخابات مجلس هشتم برگزار مي‌‏شد...
جلسه انتخاباتي لاريجاني، قاليباف و رضايي

دبير ائتلاف فراگير اصولگرايان از جلسه انتخاباتي لاريجاني،قاليباف و رضايي خبر داد و گفت: در دو هفته گذشته جلسه‌‏اي انتخاباتي در منزل محسن رضايي و با حضور لاريجاني و قاليباف برگزار شد و محور اصلي مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري سال آينده بود هرچند چنين جلساتي بعد از انتخابات مجلس هشتم برگزار مي‌‏شد.
علي دوراني در گفت‌‏وگو با "ايلنا"، با اشاره به مباحث مطرح شده از جانب برخي گروه‌‏هاي اصولگرا مبني بر تشکيل شوراي حکميت،گفت:تشکيل چنين شورايي در حد گمانه زني است و باتوجه به افرادي که نامشان در اين شورا برده شده است به نظر نمي‌‏رسد بتوانند گامي در راستاي اجماع اصولگرايان بردارند. وي افزود: براي رسيدن به اجماع بايد تمام گروه‌‏هاي اصولگرا نقش داشته باشند در غير اين‌‏صورت با محوريت چند گروه خاص هيچگاه به نتيجه مطلوب نخواهند رسيد.
دبير ائتلاف فراگير اصولگرايان با بيان اينکه مکانيسم اجماع از بالا به پايين و بدون همفکري تمام گروه‌‏هاي اصولگرا نتيجه بخش نخواهد بود،اظهار داشت: براي رسيدن به اجماع ابتدا بايد يک شوراي پايين دستي تعريف شود و بعد از همگرايي همه جريانات اصولگرا و با يک مکانيسم روشن و قابل قبول کانديداي واحد انتخاب شود ولي اگر گروه‌‏هايي بخواهند از موضع بالا و پدر سالارانه برخورد کنند اجماع حاصل نمي‌‏شود.
وي با اشاره به دفاع رهبري از اصولگرايي،گفت: طبق فرمايشات رهبر انقلاب کساني که اصل نظام و انقلاب را قبول دارند در دايره بزرگ اصولگرايي قرار مي‌‏گيرند و لازم است به جريان اصولگرايي براي استحکام نظام هويت داد. دوراني در ادامه تصريح کرد:تقليل مفهوم اصولگرايي به کشمکش‌‏هاي انتخاباتي و تخريب‌‏هاي جناحي، مورد نظر رهبري نيست و نبايد برخي گروه‌‏ها با چنين رفتاري به هويت اصولگرايي لطمه بزنند.
وي تاکيد کرد: در صورتي که اصولگرايان بر مبناي اصول مبنايي خود بخواهند از احمدي نژاد عبور کنند به معناي انتخاب کانديدا از صالح به اصلح است و اين عين اصولگرايي است.
دبيرکل آبادگران جهاني با هشدار به کساني که اصرار دارند احمدي نژاد کانديداي اصلي آنها باشد،گفت: اصرار برخي گروه‌‏ها مبني بر اينکه در انتخابات آينده احمدي نژاد حتما بايد کانديداي اصلي باشد به روند همگرايي اصولگرايان لطمه مي‌‏زند و اين افراد بايد در آينده تبعات چنين تصميمي را پذيرا باشند.
وي در ادامه به کانديداتوري خاتمي در انتخابات آينده اشاره کرد و گفت: خاتمي با شرايط خود ساخته‌‏اي که براي خودش ايجاد کرد در صورتي که بخواهد اعلام کانديداتوري کند بايد از شرايط خود بگذرد و در آينده هم حق گله گذاري نخواهد داشت.
اين فعال سياسي با بيان اينکه اصولگرايان منتقد دولت در انتخابات آينده حضوري فعال خواهند داشت،گفت: اگر اصولگرايان منتقد دولت بر احمدي نژاد به اجماع رسيدند بدون توجه به آمدن يا نيامدن خاتمي در انتخابات آينده حضوري فعال خواهند داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.